Hello! Mr. Fuji! Vol. 1 行前準備

<<富士山登頂之旅– 行前準備>>

今年有好多雜誌有介紹行富士山的行程,這個冷門行程突然好熱門,身邊多了很多人出發,不過去旅行唔好跟風,想去的朋友一定要考慮清楚自己到底適不適合!以下是我出發前考慮過的項目,歡迎參考!

007

1) 體力/耐力

「女仔行唔行到架!? 會唔會好辛苦架!?」 我覺得唔關女唔女仔事,但必須要有心理準備係辛苦,係需要耐力!本身都有做運動的習慣,平時都會行下山咁,但上山後覺得空氣稀薄真係有影響,上山小屋的尾段都真係好攰,明明只係少少斜路都覺得唔夠氧氣用, 上氣唔接下氣咁>< 想去的朋友要好好咁考慮清楚, 亦都唔好格硬黎!

2) 高山症!?
我出發前有食左預防高山症的藥(因為太驚到時唔舒服, 行唔到又冇心機玩), 不過食藥都唔一定可以預防得到, (常做運動的人就更加係high risk), 最重要都係果句啦, 唔好格硬黎呀!
[仲有, 記得要慢慢行, 就返自己ge pace唔好一次過用晒d體力]

3) 裝備
我帶左:行山鞋, 行山杖x2, 頭燈, 保暖褸, 防水褸, 帽/冷帽*, 太陽眼鏡, 暖包*, 1L水樽, 暖水樽, energy bar/食物, 旅行藥, 手套*, 雨衣*
*即係(最後冇用到)
P.S.保暖的衣物, 一定要帶, 因為山上可以超大風, 吹到頭痛or病左就唔好啦 (雖然我果日就冇風)

4) 跟團/自己去?
其實富士山上落都好多人行(esp係八月特別多人), 所以唔怕會唔識路的, 其實自己去都得…雖然如此, 第一次去(其實都係只會去一次)又驚冇support, 所以我地都join左local tour… 對於個團, 個人覺得係彈多過讃, 下一篇先同大家數下有咩好與唔好, 希望比到你地有d insight

如果大家仲有咩問題, 歡迎留言一齊討論下=]

以下是非廣東話版本

<<富士山登頂之旅– 行前準備>>

今年有不少雜誌有介紹行富士山的行程,這個冷門行程突然熱門起來,身邊多了很多人出發,不過去旅行不是趕潮流,想去的朋友一定要考慮清楚自己到底適不適合!以下是我出發前考慮過的項目,歡迎參考!
1) 體力/耐力
「女生可以應付嗎? 會不會很辛苦!?」
其實我覺得男生女生都好, 必須要有心理準備是辛苦的,而且很需要耐力! 我本身是有做運動的習慣,放假會去登高遠足,但上山後覺得空氣稀薄還是會比較不舒服, 實在是會影響表現,特別是從七合目上山小屋的那一段,只是微上坡都覺得很累, 好像不夠氧氣的感覺>< 想去的朋友要考慮清楚自己的身體狀況, 最重要是, 不要太衝呀! 

2) 高原反應?
我出發前有先服了預防高原反應的藥, 不過服藥也不是100%可以預防, (常做運動的人就更加係高危一族)
[小叮嚀:要慢慢走, 跟著自己習慣的步伐, 不要一開始就把所有體力爆發, 是持久戰呢]

3) 裝備
我帶了:登山鞋, 行山杖一對, 頭燈, 保暖褸, 防水褸, 帽/冷帽*, 太陽眼鏡, 暖包*, 1L水樽, 暖水樽, energy bar/食物, 旅行藥, 手套*, 雨衣*
*帶了但沒有用到
P.S.保暖的衣物, 一定要帶, 因為山上可以超大風

4) 跟團/自己去?
其實富士山上下山都好多人(特別是八月), 所以不擔心會迷路, 所以自由行也是可以…雖然如此, 第一次去(其實都只會去一次)又擔心會有危險, 所以我們有參加了local tour… 至於local tour團好不好, 我覺得是一般般, 下一篇再跟大家分析一下好處和壞處吧!

099從另一角度睇富士山=]

Hello! Mr. Fuji! Vol. 2 – 跟團好唔好!?

logo2

對「Hello! Mr. Fuji! Vol. 1 行前準備」的一則回應

發表留言